czwartek, 23 sierpnia 2012

Tabarka

https://maps.google.be/maps?hl=fr&q=wyspa+tabarca+hiszpania&ie=UTF-8&hq=&hnear=0xd624feb203c4d13:0xcba12591e76b8931,Tabarca&gl=be&ei=94Q2UKqaMcKDhQe3k4CoBg&ved=0CCEQ8gEwAA




W drogę na wyspę TABARKA

 kilka fotek przez okno statku


























port na wyspie Tabarka










latarnia




































































Moc buzioli Wam przesyłam i do usłyszenia w niedzielę wieczorem, już się za Wami stęskniłam - Eliza                                                                       

4 komentarze:

  1. Elizo - czy Ty pokazujesz zdjęcia z Isla Tabarca ??? Chyba masz błąd w nazewnictwie - nie ma wyspy "Taborka" u wybrzeży Hiszpanii. Popraw tą nazwę !!!! Pozdrawiam !!!! :-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wróciłam Elizo po dwóch tygodniach w Karkonoszach (nie oglądalam TV, prawie nie zaglądałam do netu). Dziś byłam natomiast tu: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/5,35771,12362919,Gliniany_kosmita__Japonki_i____pies___swieto_ceramiki.html
    Jestem zmęczona i szczęśliwa, że już w domu.
    Pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  3. .............a my nie, a my nie hahahahahahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. Przyjemnie odwiedzić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Na tym blogu hejt nie jest tolerowany.